Vše o nákupu

1. MOŽNOSTI DORUČENÍ A CENY

Pro dopravu mých produktů využívám výhradně společnost Zásilkovna. Máte možnost si vybrat zaslání na výdejní místo nebo přímo na zvolenou adresu. Rychlost dodání je do 2 pracovních dnů od odeslání, doba uložení na výdejním místě většinou 7 dní s možností prodloužení. I v případě vyzvednutí v dílně v Ostravě je nutné objednávku zaplatit již při její realizaci, v dílně není možné platit kartou ani hotově.

Zásilkovna – Z-box, výdejní místa“ je za 79,-, zdarma pak u objednávek nad 1.500Kč.

Zásilkovna – Odeslání na Vaši adresu je za 99,-, zdarma pak u objednávek nad 1.500Kč.

Osobní odběr v dílně HUGLY MUGLY Ostrava je zdarma, je ale nutná telefonická domluva předem.

2. PLATEBNÍ MOŽNOSTI

Převodem z účtu (Včetně rychlého online bankovního převodu)
Číslo účtu: 2907763013/3030 Air Bank

Ověření platby proběhne většinou do 1 pracovního dne. Někdy se může stát, že se platby nespárují. V takovém případě můžete poslat potvrzení o platbě mailem na[email protected], aby byla vaše objednávka expedována rychleji.

Platební instrukce včetně čísla účtu vám dorazí na vaši e-mailovou adresu.

V Pokladně jednoduše vyberte způsob platby dle Vašich preferencí.

Součástí brány je i pohodlná platba Apple Pay pro uživatele produktů Apple.

Součástí brány je i pohodlná platba Google Pay pro uživatele systému Android.

3. REKLAMACE ROZBITÉ ZÁSILKY

V případě, že Vám kurýr chce doručit zásilku, která je očividně poškozená, tak zásilku, prosím, nepřebírejte. Odmítněte ji s výhradou, že je zjevně poškozená. V případě, že balíček se bude zdát, že je v pořádku, avšak po otevření zjistíte, že je jeden nebo více produktů rozbito, zdokumentujte tuto skutečnost fotkou a zašlete mi ji, prosím, spolu s reklamací.
Nákupní košík
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.